10. 12. 2008

Warm stripey toe socks ..


MI-LU-JU teploučký ponožky. Hlavně teď v zimě.
Miluju prstový ponožky. Když jsou vysoký a pruhovaný (viz obrázek).
A taky miluju ty barevný pruhovaný froté měkkoučký ponožtičky. A čím vyšší, tím lepší!
A nes-ná-šim takový ty jednobarevný "aerobikový" ... někteří určitě víte, o jakejch mluvim... Takový taky teplý, ale ten hořejšek je takovej ten nachmoucanej. Fuj.

Už probíhají na náměstí vánoční trhy a ... ach jo! Mají jich tam hafec. Chtěla bych všecky!
Nemam jich dostatečnou zásobu. Chci víc, víc, vííííc!

Protože mi vždycky dokážou zvednout náladu... když je mi teploučko a měkkoučko od nohou... zvlášť, když je mam pořád ledový...
Miluju je asi tak podobně jako focení, čaje a angličtinu :)

9 komentářů:

kaača řekl(a)...

pšššt, ale v těch prstovejch ti je ale větší zima.. ale taky je mám ráda :) někdy si dávam ponožky na topení a to je pak panečku požitek ;D

Namnet řekl(a)...

Já nic jiného než pruhované podkolenky v zimě nenosím:-)
Když jsem předloni s děckama slavila Halloween, tak jsem byla v kostýmu čarodějnice. A protože každá správná anglosaská čarodějnice má červeno-bílé pruhované punčochy, podkolenky, či ponožky, tak jsem je samozřejmě musela mít i já.
A protože byly naprosto úžasné, nakoupila jsem si další, různobarevné, a od té doby jsem jim bezmezně věrná.
Mám "svůj" oblíbený obchod, kam si je chodím kupovat, paní prodavačka si mě už pamatuje.
Letos jsem teda trošku pozadu, zatím mám doma jen 2 páry. Musím s tím něco udělat. Už i děcka v práci si všimla, že jsem málo "vybarvená":-)
Takže ano, ano, ano - vím přesně jak se na těch trzích cítíš....:-)

Anonymní řekl(a)...

pruhovaný úlet :-)

Anonymní řekl(a)...

Hlásím, že nevím, co je to nachmoucanej a chci to vysvětlit. Teda chci, aby to někdo vysvětlil mně. Ale jinak souhlasím, prsťáky nade všecko. Jak nahoře, tak dole.

Anonymní řekl(a)...

Nachmoucaný, to je krásný slovo :)

Taky jsem ulítlá na ponožky. A šátky a náušnice a...

myška řekl(a)...

jsem zastánce obyč ponožek, protože prstový jsem měla jenom jedny a pruhovaný ROZHODNĚ NEBYLY a paxe ZÁHADNĚ ztratily :(( souhlasim ale s Jirkou*, nahoře jedině prstový ;)

Tezz řekl(a)...

2kaača - čoveče ani neni větší zima :)) zatim jsem nepoznala... jak jsou měkký a tlustý, tak je to ok...

2namnet - jééé červeno-bílý eště nemam!!!!! chyba!!!!

5jirka - nachmoucaný je něco, co se ti tak prostě nachmoucá... třeba ponožka blbě do boty nebo svetr blbě v rukávu bundy :D

2jenn - náááušnice....

2aja - se určitě ztratily, páč nebyly pruhovaný :D

Namnet řekl(a)...

Já taky náušnice...., vééélké a různé, klidně i mírně šílené. Nenosím ani prstýnky, ani náramky, a řetízky (nebo cokoli jiného) na krku přímo nesnáším. Ale náušnic mám snad 30 párů a jejich počet neustále vzrůstá.
Jsem ráda, že nejsem se svýma úchylkama sama:-)

to Tezz:
Červeno-bílé podkolenky, nejlépe s širokýma proužkama, to je skoro životní nutnost! Měla by ses nad sebou vážně zamyslet a něco s tím brzo udělat....:-)))

Tezz řekl(a)...

2namnet - POZOR! dneska jsem na trzích koukala na červeno-bílý podkolenky!!! Ale zapomněla jsem si doma peněženku :( :D Tak snad mi je nevyprodaj!