30. 11. 2008

Asi už sme starý ..

Ájin maturák.
Účast: bitter, flíp, mambí, joddie, sydney & tezz.

M.: "Tyvole, já chci tancovat. proč pro nás nikdo nepříde!? Hele, i támdleta vošklivka de tancovat!"
T.: "Njn, holt sme starý..."

M.: "Hele, všímáte si... my tu sedíme veprostřed... lůzerky... a tady vokolo postávaj taky lůzři, který nikoho nemaj..."
po chvíli:
F.: "Hm... jenže to nejsou lůzři, to sou hlídači... Jo tak proto mají stejný voblečení..."
T.: "A sakra, tak už ani lůzři tu nejsou!"

T.: "Možná je to tim, že sme takle v davu - ty chlapi se nás třeba bojej, když sou ženský spolu..."
M.: "Tak se rozdělíme?"
J.: "Ok, ale já zůstávam tady! Mně se nechce zvedat, když se zvednu, tak spadnu!"

M.: "Ach jo, když si představim, že v sedumnácti, osumnácti to bylo úplně jinak... kamkoliv sme přišly, tak se tam na nás vrhlo strašně chlapů... a teď?"
T.: "Jojo... podívej se támhle na ty babičky, co sedí u stolu a koukaj... jsme na tom v podstatě stejně."
M.: "Tyvole... dřepíme tu, čumíme na lidi a žereme chlebíčky. To je tragédie."
S.: "No vidíte, a to jste se mi smály, když jsem si šla pro chlebíček. Už je máte taky!"

Ale jinak Ájo, maturák fakt pěknej! :D

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ale jo, taky tak dopadám. Taky jsem asi stará. Stará.

Anonymní řekl(a)...

:-)))) máte chodit do domova důchodců... jako já :)

Richard Bartoš řekl(a)...

Tyhlety výlevy starejch bab mam fakt nejradši!

:D :D :D
(Jenom tak škádlim ;) )

Mamba řekl(a)...

LOL, tos neměla ani publikovat... XD

myška řekl(a)...

díky moc!

Džína řekl(a)...

LOL, mám dost! :D