23. 5. 2010

Neděle-pondělí-úterý-středa...

... a pak už je mi všechno jedno.
70 hodin mne dělí od další státnice, tentokráte z psychologie. Jestli umím 10 %, tak je to hodně.
Když odečtu 3x spánek, tak mi zbyde něco kolem 40-50 hodin... Což není mnoho!
Dejme tomu 50 hodin na 70 otázek...
Kdybych se ale místo toho počítání tedy konečně dokopala k tomu si nad to sednout...
Jak já bych uklízela, jela na výlet, fotila a dělala dalších 150 tisíc věcí!!!

Nejhorší jsou ty hodiny a minuty před smrtí... A infarktové tahání otázek. Pak už vím, že vím, nebo že nic nevím...

Chci to vidět. BEZ MÍČE.

2 komentáře:

kaača řekl(a)...

jo, mně začíná bejt infarktově chvílema už teď, a to mam ještě skoro 8 dní.. ale na všecky státnice v jeden den i s obhajobou, a bojim bojim :(
no, snad to ve zdraví přečkáme, chce to fyzičku xD to dokopávání se k tomu je nejhorší no..
držim palce!

Tezz řekl(a)...

tak troje státnice a diplomku k tomu bych asi v 1 den nedala :D :D :D to by ani časově nešlo tyjo... tak to ti nezávidim :) ale závidim ti těch 8 dnííí...