17. 9. 2008

Aj-kí-ja trip

Po dlouhé době opět do zličínské Ikey, tentokráte s mou drahou druhou polovičkou :) (Bitter: jo, Marek, ten "novej" :D)
Nákup za statisíce... a stejně zase pořád nemam, co jsem všecko chtěla. Tam je to prostě peklo...
"Hele, tydle supr skleničky... jedna za 9 korun, no to prostě musim!" A tak lítaj desetikoruny sem, desetikoruny tam... No myslim, že to znáte :D

Každopádně KONEČNĚ mam záclony (LILL, 99 Kč / 2 ks), sou úplně supr a jednoduchý a propouští světlo a áááá! Pak mam taky další povlečení, kořenky, rohožku, nezbytný plyšáky (tentokrát morčata, jmenujou se Sára a Bára), nůž na Marka (protože mi už nedovolil vrátit se pro svíčky, polštářky, ubrus a další věci!)

No doteď jsem se tu necítila úplně pohodlně, protože prostě záclony udělají hrozně moc... a fakt když jsem je dala na tyč, tak... krása :)

A jako cesta busem, jo :D To se mi eště nikdy ve žluťákovi nestalo, vždycky jen klipy Óčka nebo Přátelé, ale teď !!!! Koncert OASIS - Live by the sea! No! Koncert, kterej jsem chtěla vidět snad 10 let...

Nejvíc mě dostalo - pracovní den, poledne... Ikea a vlastně celej Zličín plnej lidí, to tam v tej Praze nepracujete, nebo co?!?!?!
Nejhorší byly maminky s kočárkama a vřeštícíma dětma, grrrh. Asi na to mateřství eště opravdu připravená nejsem...

7 komentářů:

myška řekl(a)...

Ajkija prej :D

Nj, výlety do ikey zlo... :D:D
Fotku záclon chci mít..!

A tvoje icq taky! potřebuju něcooo :)

Tezz řekl(a)...

ICQ mam v profilu ;) 143160786

fotky budou, az budou zaclony poveseny, je to ZLO! to este bude legrace, az vam budu popisovat strihani a mereni zaclon :D :D :D

dvakrat strihej a jednou mer :D

Džína řekl(a)...

Miluju Ikeu, i když jenom tu naší Čerňákovou, smích. Dycky tam nakoupím plno věcí za skvělou cenu, který vlastně ani nepotřebuju. :D

Mirka řekl(a)...

A fotky né jako nebo jak?! :D
P.S.: Jo aha, smích..tak rychle, hurry up!!!

Anonymní řekl(a)...

Taky se mi stává běžně, že nakoupím spoustu levných věcí ("To stojí jenom deset korun? Tak to si musíme koupit, deset korun přece není nic.") a ve výsledku utratím půl výplaty:o) V Ikei se mi vůbec nelíbí nábytek, ale takové ty doplňky tam mají skvělé.

Mamba řekl(a)...

A cos mi přivezla, má drahá? :o)

kaača řekl(a)...

ikea je dokonalý místo na strávení celýho dne a utracení celý vejplaty :D ještě že nebydlim v praze :D