29. 7. 2008

Back in time ..



Jóóó, to byly časy, co Mambice hadice? Léto '05 :) No worries ..

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

ty bláho... tu fotku si pamatuju :-) teď jde ještě o to, jestli mám být rád, že se mi paměť zatím neztratila, nebo naštvaný, že to tak rychle letí (a že tak dlouho už otravuju po blozích). Ale asi budu rád - už jenom proto, že maxidiska jsem byl už celkem přepapanej ;-)

moncca řekl(a)...

Musím souhlasit s Jirkou, Disko už mi stačilo a hladověla jsem po něčem dalším :)))

Anonymní řekl(a)...

to byla Hadice jeste kocka :-D

Mirka řekl(a)...

Co to tam kalíte? Berentzena? :D

Tezz řekl(a)...

no jo no, neni cas a napady :D ale uz se neco rysuje :D

2kubby: hele, mambice je krasna porad :D
2meg: jj maracuja. MNAM

Anonymní řekl(a)...

krasa je relativni pojem a uz stari rimane nerozlisovali krasu podle zjevu, ale podle, ehm *64**3*

Džína řekl(a)...

Mambí starý fotky jsou nějaký in, smích.

Mamba řekl(a)...

Tyjo, já jsem ale slavná, smích :o)

Mamba řekl(a)...

Džeku, dostaneš, ale přes hubu *88**3*