26. 5. 2008

Blbeček jeden ..

Si myslí, že může Terezku vyhazovat od zkoušky :(
No tak holt eště na konci června... pro velký úspěch...
Že já to dycky odnesu... njn, Pechová.
Nevyhodil snad nikoho nikdy.

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

dycky? :))

kaača řekl(a)...

hm :(

Mamba řekl(a)...

Hech, já dostala minulej tejden taky kick, že mám přijít ještě jednou, že mi chce dát jedničku, LOL :o)

moncca řekl(a)...

To nám bylo fakt líto... Ale snad prý koluje, že vždycky vyhodí toho prvního...:( Tak pro příště.

Tezz řekl(a)...

2moncca: FAKT? to jsem prave neslysela... hm, no tak jdu az v pulce cervna :( a nepujdu prvni :(

2mambice: a prej kdo je tu sprtna!

2bitter: nepamatujes si treba na pana NEUFY :))

Mamba řekl(a)...

Tak to asi právě nejsem, ne? Když mě vyhodila. LOL.

Džína řekl(a)...

Smích já mám taky opáčko, tenhle semestr je nějakej drsnej! :D

Anonymní řekl(a)...

ty jo, to je snad Tvy prvni vyhozeni ne??

vsechno zly..a tak dal.. =))

Tezz řekl(a)...

Paja: prvni vyhozeni? fakt ze ne :))
od zkousky druhy...
a taky nekolikero od zapoctu a testu...

Dzina: no jako... fakt! :D